2012. július 3., kedd

16. rész

16. rész: Apa

Tumblr_ly6js1128c1qgwsvco1_500_largeMásnap vidáman ébredtem, mert biztos voltam benne, hogy meg fogom kérdezni apát az itt maradásommal kapcsolatban. Szerda lévén mindenki munkában vagy iskolában volt, így azt csinálhattam amit csak akartam. Igazából csak Stephennek segítettem, és kicsomagoltam a még a bőröndömben lévő cuccaimat. Anya többször is próbált hívni, de én mindig kinyomtam. Nem akartam vele beszélni. Fél három körül megérkeztek a többiek én pedig elindultam Sallyvel vásárolni. Még félúton sem voltunk, mikor összetalálkoztunk Averyvel.
- Lia? - döbbent meg. - Te itt vagy?
- Itt - tártam szét a karom. Ő csak pár másodpercig tanácstalanul álldogált, majd magához ölelt.
- Akkor jó - mondta és elengedett. - Én most megyek. Sziasztok.
Azzal fogta magát és elment.

Néhány percig csöndben sétáltunk Sallyvel, aztán ő törte meg a csendet.
- Szereted, igaz? - kérdezte.
- Mi? Dehogy! - vágtam rá, és gyorsan témát váltottam. - Szóval mit is akarsz venni?
Ő sokatmondóan rám pillantott, majd vállat vont és válaszolt.
- Csak néhány új pólót.
- Oké - bólintottam.
Az egész délutánt vásárlással töltöttük, és csak hat körül értünk haza. Vacsora után elhatároztam magam, és bekopogtam apa dolgozószobájába.

- Szabad - szólt ki, és hallottam a hangján, hogy mosolyog. - Ülj csak le - mondta mikor beléptem a szobába.
- Öhm figyelj apa, - kezdtem bele, és hirtelen minden bátorságom elszállt. - azon gondolkodtam... hogy esetleg... tovább is maradhatnék... ha mondjuk...
- Nyugi - mosolygott rám. - Tudom mit akarsz kérdezni, és igen. Ideköltözhetsz hozzánk.
- Tényleg? - pattantam fel vigyorogva.
- Tényleg - mosolygott, én pedig odarohantam hozzá, és megöleltem.
- Te vagy a világ legjobb apukája! - ugráltam körbe, ő pedig csak nevetett.
- Most megyek, és elmondom mindenkinek - jelentettem ki, még adtam neki egy utolsó puszit és kimentem a szobából.
- Megengedte! - ordítottam csak úgy a nagyvilágnak. - Itt maradok!

Sally rögtön a nyakamba ugrott, és pár másodperc múlva már a fiúk is ott voltak.
- Megyek, elmondom Yorknak is - mondta, és kirohantam az utcára.
Tárcsáztam York számát.
- Igen? - szólt bele.
- Három perc múlva a házatok előtt vagyok - közöltem. - De itt maradok Kaliforniában! Ideköltözöm!
- Mármint hozzánk? - röhögött a telefonba.
- Ajj, tudod mire gondolok - mosolyodtam el én is.
Pár percen belül már együtt jártuk az utcákat. Nevettünk és felszabadultak voltunk, és én alig hittem el, hogy tényleg itt maradhatok.

Aznap este nagyon boldogan aludtam el, és reméltem, hogy most aztán tényleg, de tényleg rendbe jön minden. Reggel is még nagyon boldog voltam, dudorászva faltam fel vagy tizenöt palacsintát, és mentem le a könyvtárba. Kivettem néhány új könyvet, és továbbmentem a parkba. Egy fa tövébe üldögéltem egész délelőtt, és délben is csak egy hot-dogért hagytam el a helyem. Azonban mikor visszaértem, már valaki más üldögélt ott.
- Szia Lang - huppantam le mellé.
- Szevaszka - köszönt vidáman. - Mi újság?
- Itt maradok - mosolyogtam. - Úgy értem örökre ideköltözöm Kaliforniába!
- Tényleg? - kérdezte vidáman Lang. - Ez nagyon szuper!
Én csak kedvesen mosolyogtam.
- És mi történt veled míg nem voltam itt? - kérdeztem.
- Semmi különös - vont vállat. - De veled biztos rengeteg dolog történt - nézett rám. - Ugye?
Én bólintottam és mindenről beszámoltam neki.

Tumblr_m4fi2w3zmq1r7ajn7o1_400_largeÍgy telt a csütörtököm, és pénteken is nagyjából ugyanúgy töltöttem az időmet, azzal a különbséggel, hogy az ikrek kitalálták, hogy menjünk le hétvégére a nyaralóba megünnepelni a visszatérésemet. Így estefelé el is indultunk, és hamar meg is érkeztünk. Csak az ikrek, Sally, Oliver és York jöttek meg persze én, de Sam közölte, hogy ő "véletlenül" meghívott pár másik embert is, akik szombat este egy nagy partira jönnek. Hurrá... Szilveszter 2? Így hát pénteken éjfélig fürödtünk a tengerben, és amíg a többiek nyugodtan, én kétségek között tértem nyugovóra.

Másnap reggel én keltem leghamarabb így hát összeütöttem egy gyors reggelit mindenkinek. Nem voltam olyan jó szakács, mint Stephen, de azért egész jól sikerült a tojásrántottám. Délelőtt a fiúk a bútorokat rendezgették Sally pedig valamit nagyon tanult a hátsó teraszon.
- Még sosem láttalak tanulni - vigyorogtam rá miközben leültem mellé egy almával a kezemben.
- Nekem is furcsa.. - legyintett mosolyogva. - De ez egy nagyon fontos teszt lesz - mondta elkeseredetten. - Ha rosszul sikerül a végén még megbuktatnak.
- Csak nem - vigyorogtam továbbra is és beleharaptam az almámba.
- És te miért nem jársz már suliba? - kérdezte.
- Nincs még meg a szükséges papírom, és amúgy is én még a magyarországi sulimba vagyok beíratva - vontam vállat. -  Nyár elején visszamegyek, levizsgázok, és viszlát Magyarország! - feleltem vidoran.
- Jó neked. Egész félévben semmit nem csinálsz - morgott Sally.
- Tudom - nevettem fel, és egy puszit nyomtam barátnőm arcára. - Megyek, megnézem mit szerencsétlenkednek a fiúk...
Sally még utánam dobott egy papírgalacsint, én pedig vigyorogva léptem be a nappaliba.

- Mit csinálunk? - kérdeztem.
- Terep-rendezünk - felelte Oliver.
- Az jó - feleltem és leültem a kanapéra.
- Nem úgy van az! - szólt rám Sam. - Felállni! Munkára!
- Bah - nyújtottam rá a nyelvem, és kimentem a ház elé, ahol Dave napozott.
- Mizu? - feküdtem le mellé.
- Semmi - ásított egy nagyot. - Veled?
- Velem se - mosolyogtam.
Így is maradtunk egész este fél nyolcig, míg elkezdtek érkezni az első vendégek. Én savanyú képpel álltam Sam mellett, aki csak bátorítóan megszorította a kezem.
- Nyugi - suttogta, hogy csak én halljam. - Nem lesz szilveszter 2...
Én pedig el sem tudtam képzelni, honnan tudhatja mire gondolok.
________
Írói megj.: Remélem tetszik és izgultok mi lesz még itt ^^ Jöhetnek a komik ;)

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett!!*-*
    Kíváncsi vagyok erre a bulira,szóval várom a következőt.:)
    Puszi:
    Áfonya

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett, nemsokára jön a következő rész :) *-* köszi a komit ^^♥

      Törlés
  2. következőőőőt! :D olyan jóó *-*

    VálaszTörlés
  3. tekintve, hogy nem válaszolsz az sms-emre és felsem veszed a telefont, ide kell írnom, hogy hívj fel te betegember!:D amúgy egészen jó volt, gondolom sietsz, hogy megírd a következő részt úgyhogy nem mondok semmi mást.:) CSAK HÍVJ MÁR FEL :D

    ui.: szandika voltam egyébként, ha nem tűnt fel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. feltűnt kedves és a telefonhívás már megtörtént :"D és igen sietek gondolom :DDD

      Törlés