2012. június 24., vasárnap

2. rész

2. rész: Kerti-parti


Legutóbbi, és legelső könyvtárlátogatásom óta már közel egy hét telt el. És akkor találkoztam utoljára Avery-vel is... Sajnos nem volt időm újra elmenni, mert apám a fejébe vette, meg kell ismerkednem velük, és rengeteg idióta programot szervezett nekem, és a családjának. Voltunk állatkertben, aqua parkban, vidámparkban és még számtalan helyen
Midsommar12_largeSzóval így telt ez utóbbi egy hetem, aminek az utolsó napját egy nagy és egész baráti társaságot felölelő kerti-partival koronáztunk meg. Éljen... Egész délelőtt mindenki sürgött-forgott és megőrült. Még Stephen-nel se lóghattam, mert ő is iszonyúan izgult, főszakács lévén nyilvánvalóan. 

Így hát nem volt mit tennem, leültem a nappaliba és olvasgattam Harry Potter-t. Tudom, hogy kicsit gyerekes, de ez van. Alig telt el egy csöndes negyed óra, mikor Sam rontott be.
- Nem láttad a kék pólómat? - kérdezte idegesen.
- Nem - vontam vállat.
- De nekem SZÜKSÉGEM van arra a pólóra! - úgy hisztizett mint egy tízéves.
- Mondom, hogy nem láttam - feleltem türelmesen.
- Ah... Akkor mindegy... Pedig ma eljönnek Thomsonék is, és biztos eljön Jessica is, és ha nem a legjobb formámat hozom, akkor nem fog belém szeretni! - nyavalygott, én pedig kicsit megsajnáltam.
- Na jó, segítek - feleltem, és elindultam vele pólót keresni. - Hol volt utoljára?
- Azt hiszem, a szennyesben - motyogta.
- Akkor talán nézd meg a szárítón - indítványoztam.
Pár perc múlva diadalittas mosollyal az arcán, és a kék pólójával a kezében tért vissza.
- Nagyszerű - nyugtáztam egy kedves és megértő mosollyal, és én is felmentem a szobámba készülődni.

Egy egyszerű krémszínű pólót, fekete rövidnadrágot és barna szandált vettem fel. Hat körül meg is érkeztek az első vendégek, Thomsonék. A szülők, Amy és George kedvesek voltak, Jessica pedig valóban lélegzetelállítóan szép. Aztán érkeztek Smithék, Petersonék és végül Lintsonék. Nagyjából mindenki nagyon kedves volt velem, és ez igazán meglepett. Mondhatni kellemesen csalódtam.
- Óh, Lia! - szólt valaki, vagy is pontosabban Eva Lintson. - A nagyobbik fiunk még nem ért ide, de nagyjából egyidősek vagytok, biztos jól kijöttök majd.
- Biztos - mosolyogtam vissza kedvesen.
- Áh már itt is van!
Eva odavezetett a kapun éppen belépő... Avery felé? Igen, kétség kívül ő volt az. Magas, barna hajú, napsütötte bőrű, zöldeskék szemű srác.
- Szia Lia - mosolygott rám.
- Helló Avery.
- Ti már ismeritek egymást?
- Futólag - feleltük egyszerre.
- Hát jó... Akkor jó szórakozást...

Miután Eva lelépett újra Avery felé fordultam.
- Te mit keresel itt?
- Én és a családom hivatalosak vagyunk valami gazdag pasi bulijára - felelte miközben elindult egy hintaágy felé. - Mért? Baj?
- Nem - vontam vállat és leültem mellé.
- Amúgy mostanában nem látlak a könyvtárban.
- A mostanában az egy hét akar lenni? - röhögtem fel, és ő is mosolyogva vállat vont. - Apám egy csomó "csapatépítő" programot szervezett nekünk. Szörnyű hetem volt.
- Tényleg rossz lehetett dúsgazdag éttermekben és drága szórakozóhelyeken megfordulni...
- Miért jössz mindig ezzel a gazdag dumával? - fordultam felé. - Ha tudni akarod otthon nincs ennyi pénzünk, és most eljöttem ide és három hónapig gazdag lehetek. Nagy ügy...
- Ne haragudj - hajtotta le a fejét.
- Jaj, dehogy - mosolyodtam el. - Semmi baj.

Ezután nagyon jól elvoltunk. Egész este kettesben lógtunk, és igazán jól szórakoztunk. Néha elkaptam Stephen huncut mosolyát vagy kacsintását, de erre mindig csak mosolyogva megráztam a fejem. Aztán valahogy eltelt az este, és a vendégek lassan hazaindultak. Lintsonék maradtak utoljára, és mielőtt elmentek volna Avery félrehívott.
- Nagyon jól éreztem magam - mondta.
- Én is - mosolyogtam rá. - Azt hiszem nem is olyan rossz hely ez az Amerika.
Ezen elmosolyodott.
- Elkérhetem a telefonszámod?
- Persze - mondtam, és megadtam neki. - De most már nekem is kell a tiéd.
- Nem hiszem - nevetett fel. - Majd én kereslek.

És ezzel el is mentek. Mint minden este, aznap is az ágyamba feküdve az eltelt napon töprengtem, és megállapítottam, igazán rosszul ítéltem meg az amerikaiakat. Nem is olyan rossz emberek. :)
________
Írói megj.: Kicsit rövid rész lett, de légyszi, ha elolvastad dobj meg egy kommenttel. Lehet negatív is, nem harapok. :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a blog nagyon jó lesz ha több része is lesz.(nem azt mondom hogy most rossz) nagyon teccik <3

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, minden nap lesz új rész. :)♥

    VálaszTörlés