2012. június 26., kedd

5. rész

5. rész: Karácsony. Karácsony?

Ffa30043b03ca7e27c7db03c46e9a234_largeMásnap reggel nagyon boldogan ébredtem. Vigyorogva zuhanyoztam, öltöztem és raktam rendet a szobámban. Épp ki akartam lépni az ajtón, mikor megakadt a szemem a naptáron, és majdnem szívrohamot kaptam. A naptár a következő dátumot mutatta: December 24. Miután felfogtam a dátum jelentőségét, őrült kapkodásba kezdtem. Felkaptam a táskámat, beledobáltam egy esernyőt, a pénztárcámat, a kulcsaimat és az irataimat. Feltéptem az ajtót, és már rohantam is volna le reggelizni, mikor belebotlottam egy nagy fehér... izébe.
- Jaj, jó reggelt Lia - köszöntött Sam. - Hát nem csodás? Műhó!
Azzal egy jó nagy adagot szórt rám.
- Ez csodás, de most rohanok! - intettem egyet és folytattam sietős utamat a konyha felé.

Felkaptam egy pirítóst és kirohantam a házból, de majdnem megvakultam, olyan szikrázóan sütött a nap. Ekkor esett le, hogy eddig valószínűleg az időjárás miatt nem tűnt fel, hogy karácsony van, vagyis lesz. Pár perc séta után el is értem egy hatalmas bevásárlóközpontot, és magamban hálát adtam az égnek, hogy ránéztem reggel a naptárra.

Egy egész délelőtt és egy fél délután nézelődés és vásárlás után, száz szatyorral megrakodva, éhesen értem haza. Felsunnyogtam a szobámba, ami nem is volt túl nehéz, mert a fiúk még mindig a házat díszítették, apáék a kertben sütkéreztek, Stephen pedig már javában sütött-főzött. A szobámba felérve rendszereztem a vásárolt ajándékokat.
Apa: irattartók, és egy "The Boss" felirítú bögre
Sam: új pólók, és egy hajzseléző szett
Dave: motorpolírozó szett (az autósboltos pasi azt mondta, hogy a nők 90% ilyet vesz a motorral rendelkező férfi családtagjának, gondoltam akkor jó)
Sally: pipere cuccok, és egy romantikus regény
Stephen: új grillkészlet
Miranda: (ez a személyes kedvencem) egy tükör
Avery: (az ő ajándékán gondolkoztam a legtöbbet, de végül megtaláltam a tökéleteset) egy Nirvana válogatás DVD és egy Nirvana póló (az előző beszélgetésünk során említette, hogy rajong a Nirvánáért)

Miután mindezt szépen becsomagoltam és felcímkéztem, és persze szereztem magamnak némi kaját, kimentem a ház elé, ahol épp díszítettek a bátyáim.
- Mizu? - léptem oda hozzájuk.
- Dobjátok már ide a piros égőt! - kiáltott le Dave a létráról.
Én Sammal kikerestem egy hatalmas dobozból a piros égősort, és feladtuk Davenek.
- És mit kapok tőled karácsonyra? - tudakolta Sam.
- Tőle semmit, az ajándékot a Mikulás hozza, nem? - néztem rá pimaszul.
- De - szontyolodott el.
- Majd meglátod - kuncogtam mellette, de ebben a pillanatban Dave hatalmas puffanással lerepült a létráról.
Szerencsére csak egy kupac puha műhóra esett, és semmi baja nem lett, de azért kicsit mérges volt mikor jól kiröhögtük szegényt.

Így telt a délután. És este az ünnepi lakoma után, - amit a ház előtt költöttünk el, hogy gyönyörködhessünk a feldíszített házban - mindenki nyugovóra tért. A terven az volt, hogy éjszaka titokban kicsempészem az ajándékokat, de bealudtam, és arra ébredtem, hogy valaki ugrál az ágyamon.
- Lia! Lia! Ébredj már! Karácsony vagy! - Sally volt az, de az ajtóban Sam röhögött kárörvendően. 
- Bah - nyögtem a párnámba, de unokanővérem kíméletlenül kiráncigált az ágyamból, le a nappaliba, ahol a család többi része már vidáman bontogatta az ajándékokat.

- Köszönöm Lia, ez nagyon szép! - mutatta fel apa a bögréjét.
- Öhm nincs mit, de... - ekkor Stephennel összetalálkozott a tekintetünk, és ő rámkacsintott.
- Gyere, bontsd ki te is a tiéidet! - invitált Sally, aki miután megnézte az ajándékát tőlem, húsz percig ugrált a nyakamban.

Szerencsére mindenki örült az ajándékoknak amit tőlem kaptak, na jó kivéve Mirandát, de szerintem nagyon vicces volt az ajándékom. Én is szuper ajándékokat kaptam. Néhány új ruhát és könyvet, piperecuccokat, egy plüssmackót (Sam ajándéka, ki másé) és néhány CD-t. Igazán örültem az ajándékoknak, és rögtön fel is vittem őket a szobámba. Ha már ott voltam le is zuhanyoztam és átöltöztem. Épp ki akartam menni a szobámból, mikor el kezdett csörögni a telefonom.
- Igen? - szólta bele.
- Mit csinálsz ma öt körül?
- Nem tudom, miért?
- Mert szeretnék veled találkozni - felelte Avery.
- Oké. Hol?
- Felveszlek - ezzel le is tette.

A nap hátralévő része nagyon jól telt, és Stephen is ki tett magáért. Iszonyatosan finomakat főzött, és megint úgy éreztem, legalább negyven kilóval több vagyok. Délután négy fele el kezdtem készülődni. Felvettem egy hosszúnadrágot, egy tornacipőt és egyet az új pólóim közül. Lementem a nappaliba, ahol Sam, Dave és Sally épp valamin röhögött.
- Hellóka - köszöntem és lehuppantam egy fotelba.
- Hova hova? - tudakolta Sam vidáman.
- Csak találkozok valakivel - mosolyogtam vissza.
- Avery? - nézett kérdőn Dave, én pedig csak bólintottam.
 Több csevejre már nem is maradt idő, mert csöngettek. Ki akartam nyitni az ajtót, de Sam megelőzött, és ő invitálta be Averyt. Néhány kellemetlen, de Samnek annál viccesebb perc után el is indultunk.

- Hova megyünk? - tudakoltam.
- Titok - mosolygott Avery.
Körülbelül fél órás út után, elértünk egy nagy sziklához, amin egy keskeny, egyirányú autóút vezetett fel. Avery nem gondolkodott, felhajtotta a szikla tetejére, ahonnan csodálatos kilátás nyílt a tengerre.
- Ez meseszép - álmélkodtam, és Averyvel felültünk a motorháztetőre.
- Óh - jutott eszembe, és előhalásztam az ajándékát. - Boldog karácsonyt! Nem túl nagy ajándék, de remélem örülsz majd neki...
Tumblr_lvbck0eza21r0gq4mo1_500_largeMikor kibontotta, tökre meghatódott.
- Ez nagyon király - jelentette ki és át is vette az új pólóját. - Ez pedig az én ajándékom, neked.
Ezzel átadott egy hosszúkás dobozt, én kinyitottam és elállt a lélegzetem.
- Ez gyönyörű...
A dobozban egy arany nyaklánc volt, rajta egy csillag alakú medállal, amibe a következő volt apró betűkkel belevésve: Nézz az égre, a legszebb fényre, láss egy álmot, harcolj érte.
- Köszönöm - teljesen elérzékenyültem. Még soha senkitől nem kaptam ékszert, és ez nagyon sokat jelentett nekem.
- Felveszed?
- Persze - megfordultam, ő pedig összekapcsolta a láncot a nyakamnál.
- Nagyon jól áll - jegyezte meg nevetve, én pedig csak a vállára hajtottam a fejem, ő pedig átölelte a derekamat.
Így ültünk szinte egész este, és közben beszélgettünk. Ezen az estén úgy éreztem, közelebb kerültünk egymáshoz. Megnéztük a naplementét, ami szintén csodálatosan szép volt. Aztán beültünk a kocsiba, és Avery hazavitt. A ház előtt megállt, én éppen ki akartam nyitni az ajtót mikor utánam szólt.
- Igen? - fordultam vissza.
- Nagyon jól éreztem magam - mondta.
- Én is - mosolyogtam rá.
Erre már nem mondott semmit, hanem közelebb hajolt, és megcsókolt. Ezer lepke röppent fel a gyomromba, és egyszerre voltam boldog és izgatott. Miután a csók véget ért, mindketten elmosolyodtunk.
- Akkor szia - mondtam és tényleg kiszálltam.

Vigyorogva mentem be a házba, ahol Sally - miután mindenről beszámoltam neki -, boldogan ölelgetni kezdett. Megvacsoráztunk, és én meg Sally hajnalig a szobámba ültünk, és az este minden egyes pontját jól kibeszéltük.
________
Írói megj.: Hát itt az új rész. Elég nyugis lett, remélem nem baj. :D De a következő fejezet garantáltan tartogat majd izgalmakat. :D Ja és jöhetnek komik ^^

4 megjegyzés:

  1. ismét én.:D
    huu ez nagyon jó lett, még csak 5 fejezet van kész de már is nagyon imádom.:D tényleg ügyes vagy és várom a kövit.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülök, hogy tetszik :DDD *-*
      és köszönöm szépen, hamarosan jön az új rész :D

      Törlés
  2. Halihóóó! :P
    Szuper lett ez a feji is!Gratula! Tök jó hogy ilyen gyorsan rakod fel a fejezeteket, máshol 1 hónapot kell várni a frissre, de itt naponta van új és nem is silány, mint a többi blogon, hanem tök jó!!! :) újabb pluszpont!!!! :D
    Úgy érzem, hogy Lia kezd egyre jobban beilleszkedni ebbe a "család"-ba...lehet hogy nem csak a telet fogja ott tölteni...(?)Erreegy választ kérek!!! :D
    Hajrá a kövivel!!
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wá nagyon szépen köszönöm a sok dicsértet *-*
      Hát hogy Lia marad-e vagy nem, arra sajnos nem válaszolhatok, de azt elmondom, nem fog olyan könnyen menni minden a hazautazással kapcsolatban :D köszi még egyszer a komit is és a dicséreteket is ^^

      Törlés